Teitloos | alle hippe cadeautjes in één shop

by Theresia on 20 september 2012

in Cadeaus & Gadgets, Hipvertorials, Speelgoed & Cadeaus

 

Maris Maria door 'fotografie Studiobelle.nl'

HIPVERTORIAL – Hou jij van kleurrijk, lekker gek en goed vrolijk? Ben je dol op de leukste hebbedingen en ben je altijd op zoek naar de hipste cadeautjes? Zoek dan niet verder, wij hebben dé hipste winkel gevonden vol trendy en kleurrijke cadeautjes in één shop: TEITLOOS. “bn tijdloos (teitlos) niet herkenbaar als horend bij een bepaalde periode; modieus en telkens actueel in te vullen”.

Hoe zoet wil je het hebben?
In maart 2010 kwam het brein achter Teitloos, Maris Maria Renne, op het idee een thema webshop te beginnen die geheel in het teken stond van zoetigheid. Toen eind juni 2010 de virtuele deuren open gingen van Zoetiteit was het publiek dol op het mierzoete aanbod. Alles was zoet maar niets was eetbaar. De slogan van de shop was dan ook; ‘Low Fat Art & Fun Stuff’.  Het succes van Zoetiteit was al snel zo groot dat Sushiteit erbij kwam. Het idee voor Sushiteit ontstond toen een vriendin van Maris Maria haar complimenteerde met het leuke aanbod. Helaas niets voor haar zei ze, want ze was niet zo’n zoetekauw, zij hield meer van sushi. Er werd een shop geopend vol met Japanse hebbedingen en ook die shop werd een enorm succes. Daarna volgde er nog Kitschteit, Zomerteit, Winterteit en zelfs Kinderteit. Met deze webshops in beheer werd het tijd voor één complete winkel gevuld met al deze webshops: Teitloos werd geboren.

Een feestje om te ontvangen
Bij Teitloos vind je de allerleukste cadeautjes in de vorm van bijoux, beauty producten, hebbedingetjes, servies en kinderspullen. Dames in de leeftijd van 20-45 zijn dan ook dol op Teitloos maar ook jonge meiden van 12-18 jaar kopen er graag. Vooral het blikje met pleisters in cupcakevorm is een hot item. Daarbij worden de pakketjes van Teitloos altijd als cadeautjes verzonden zodat het een feestje is om te ontvangen. Er was zelfs eens een klant die tegen de tijd van Sinterklaas vroeg haar pakketje zo kaal en lelijk mogelijk te versturen en zonder afzender. Haar dochters waren namelijk bekend met Teitloos en zij wilde de verrassing niet verpesten. Dat voelde bij Teitloos toch raar om er geen cadeautje van te maken. Zoetiteit was de eerste webshop in de Benelux die zich op de cupcakes & taartentrends richtte en is in haar aanbod nog steeds de grootste en meest uniek. Omdat ze bij Teitloos op meerdere thema’s richten (zoetigheid, sushi, kinderen, zomer, winter, kitsch) zijn de mogelijkheden om het aanbod te veranderen of aan te vullen eindeloos.

Trending topic aan de eettafel
Teitloos bestaat uit een klein team dat steeds verder wordt uitgebreid. Seth, de vriend van Maris Maria,  is haar grootste steun en sparringpartner. “Hij is Online Marketing Manager dus ons werk is vaak ‘trending topic’ aan de eettafel” zegt Maris Maria. Hij denkt vaak met haar mee of brengt orde in haar chaos. Daarnaast speelt ook zoontje Mika een rol in het geheel. Mika kwam eens met een verlanglijstje vol LEGO spullen en vroeg; “Mama, wil je ook een Mikateit maken?” Daaruit is Kinderteit ontstaan. Mika heeft ook meegeholpen met het assortiment voor Kinderteit uit te zoeken, zo heeft hij de Lego lunchboxen en wekkers uitgekozen, iets wat Maris Maria zelf nooit bedacht zou hebben.

Teitloos goes international
Ieder half jaar wordt er bij Teitloos een evaluatie en een nieuw ondernemingsplan geschreven, want inmiddels is gebleken dat de groei zo hard gaat en de plannen constant aangepast worden. Zo staat Teitloos vaker op beurzen en verkoopt ze ook aan winkels. Sinds deze zomer hebben ze zelfs een verkooppunt in Spanje! Ook voor 2013 staan er flink wat uitbreidingsplannen op de agenda en gaat het team van Teitloos zich nog meer op de Europese markt richten.

Hip shoppen met korting
Teitloos beidt de leukste en meest uiteenlopende cadeautjes. Je vindt er de merken als het Deense Rise, Silly en natuurlijk LEGO maar echt uniek zijn vooral de betaalbare bijoux van Zoetiteit & Sushiteit die zij zelf hebben ontworpen en laten maken en die dus nergens anders dan op Teitloos.nl te koop zijn. Voor de komende feestmaanden is het ook werkelijk een feestje om bij Teitloos te gaan shoppen. Zoveel producten en verschillende artikelen bij elkaar, daar vind je voor ieder wat wils. En om het feest helemaal compleet te maken krijgen alle hippe shoppers tot 30 september 15% korting op de niet afgeprijsde artikelen van Teitloos met de code HIPPESHOPS. Bezoek hippe shop Teitloos maar wees gewaarschuwd, je wordt er enorm hebberig van!

Facebooktwitterpinterestlinkedininstagram

Previous post:

Next post: