DUSHI loopfietsen, meer dan hip alleen

by Theresia on 16 mei 2012

in Blogger Theresia, Speelgoed & Cadeaus

HIP FLASH – Voordat een kind leert fietsen heeft het eerst een aantal vaardigheden nodig, evenwichtsgevoel bijvoorbeeld. Dat leert een kind die volop in ontwikkeling is vanzelf, maar je kunt het ook iets versnellen zodat een kind eerder kan fietsen. Hoe? Met een loopfiets! Loopfietsen zijn er in alle soorten, maten en uitvoeringen. De voordelen van loopfietsjes zijn dat kind spelenderwijs het evenwichtsgevoel ontwikkelen, een gevoel voor snelheid, afstand en ruimtelijk inzicht krijgen  en de coördinatie tussen rijden, sturen en stoppen zich eigen maken. Vergeet daarbij niet de motoriek die aangeleerd wordt door het op- en afstappen met het fietsje en de scooter. Het loopfietsje is ook uitermate geschikt voor kinderen die voor de ontwikkeling van hun motorieke vaardigheden een steuntje in de rug nodig hebben.

Bij de hippe shop Ster&Co vonden wij deze hippe loopfietsjes van DUSHI in verschillende uitvoeringen. Voor jongens en meisjes zijn er twee uitvoeringen, je kunt kiezen voor een loopfietsje of een loopscooter uitvoering. Elk even kleurrijk en hip. De loopfietsjes zijn gemaakt van hout, hebben alleen luchtbandjes en zijn allemaal voorzien van een afneembaar tasje waar je kindje zijn/haar speelgoed, boodschapjes of fruit in drinken in kan doen want een tasje heeft op elk kind een onweerstaanbare aantrekkingskracht.

 

 

Naast deze hippe, houten loopfietsjes heeft DUSHI ook een uitgebreid assortiment aan tassen, koffers en etuis in de meest hippe uitvoeringen. Dus zie jij je kleintje al naar de peuterspeelzaal rijden op het loopfietsje? Vul het hippe geheel dan eens aan met deze hippe tassen. In deze nieuwe collectie is er voor de jongens een uitgebreide collectie met de naam Autobus en voor de meisjes is het zomerseizoen in het thema In het bos met ook een uitgebreide collectie. Bezoek hippe shop Ster&Co voor deze prachtig collectie van DUSHI go with the flow.

Facebooktwitterpinterestlinkedininstagram

Previous post:

Next post: